fredag 10 december 2010

TITEL

Hejhej hemskt mycket Hej!

Idag är det fredag (om det har ungått dig). Härliga fredagar. Jobbet idag gick smärtfritt. Har målat God Jul teckning på tavlan. Fått ett Julkort av Jenny - sjukt fint. Som hon gjort själv. Ätit fredagsfikat för att jag förtjänade en sockerkick. Tog bilen och sjöng hela vägen hem till Bruno Mars och Pink. Det älskar jag med Stockholm. Att man kan byta radiokanaler så man bara hör det man gillar.

Jag har börjat läsa en ny bok, att leva sitt liv, inte vinna krig heter den. Den handlar om Acceptans. Verkar bra så långt.

Nu ska jag packa ner singstar och åka till systemet och trängas med alla törstiga. Sen svänger jag förbi hedman och lämnar av lite grejs. Kanske hinner jag vara med och träna med Scills. Vi ska även handla lite käk, och sen kör vi. Idol/vin/singstar kväll och det ser vi fram emot. -vi får inte glömma köpa batterier.

Resten av helgen ska jag väl försöka köpa klart mina Julklappar, och bara ta det sådär lugnt och fint.
-e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar