torsdag 23 december 2010

kompis det går bra nu.

som hedman hade sagt "tro, hopp & en kaffe kopp"
-Och ja det är väl de enda som håller mig gående just nu.
Jag måste flytta ifrån min lägenhet inom 4 veckor. Jag hoppas det löser sig.

Just nu har jag det hur bra som helst här hemma, någon som har ett jobb åt mig? ;P haaha.
Nej, till en början måste jag bara hitta en lägenhet. Så är det. Så olle och jag kan hänga! :D

whatev. Jag vetinte, jag hade ett breakdown och nu känns det lättare.

Ska till frissan idag! Jag ska klippa en så jävla coool frilla, för att jag är så jäävla cool. typ. Lina kommer nog på något roligt :D

Sen ska jag köpa en vinterjacka! äntligen!

Ikväll ska vi klä Julgranen - mysigt.
Kanske ska åka med Adam och jobba också. Jag saknar honom! -och hedman.

God jul på er. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar