tisdag 14 december 2010

THIS IS HARDCORE

Hej!

Sitter just nu i mitt förtjusande kök och längtar efter ett glas vin. Men jag nöjer mig med ett glas citronvatten och lite mat bestående av avokado, tomat, gurka, kyckling och ketchup!! Man är ju inte kräsen.

Nu är jag helt klar med julklapparna, jag älskar att köpa julklappar! Jag vill göra det oftare. Komma på bra julklappar med efter tanke och kärlek. Den sista damp ner i brevlådan idag, den är till Adam. Jag älskar den, hoppas han gör det. Han får ju gärna göra det för min skull om inte annat.

Efter jobbet idag så hängde jag med Jenny och Åsa till Lidingö och gick med hundarna en sväng. Kallt men trevligt och bra.

Nu är det inte långt kvar till min fantasiskaste helg i malmö är kommen. Sitter och lyssna sönder mig på Robyn nu. Man vill ju gärna kunna alla låtar, det är ju lite det som är charmen med konserter. Och på söndag kväll så landar jag i Simontorp och kommer vara hemma hela veckan. För att sedan återvända hem hit igen på söndagen efter julafton.När jag kommer hem så ska jag spendera alldeles för mycket tid hemma så alla bli irriterade på mig, jag ska hänga i stallet tills att hästarna kastar ut mig, och jag ska mysa med min bebis. Han ska nog heta Olle tror jag. Nu har jag nästan bestämt mig.

Planera är ibland lite av min grej. Jag planerar mycket i mitt huvud. Hur min dag ska se ut, vad jag ska ha på mig - kan jag tänka på hur mkt som helst utan nå vidare resultat. Men om jag skulle ha det jag beställt till Adam på mig hela tiden så skulle jag alltid vara grym! Poängen var att jag måste göra en plan till hur och vad jag ska packa med mig hem.

-e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar