tisdag 7 december 2010

ROBYN

Det är inte alls långt kvar tills att jag åker till Malmö med Johan och ser robyn! Det kommer bli en fantastisk resa det vet jag, det vet jag för att Johan är den bästa vännen. Den roligaste tiden vi spenderar tillsammans har alltid varit i bilen av någon konstig anledning. Det ska hur som helst bli kul att komma iväg bara han och jag (haha-det lät roligt). Så vi kan prata om sjuka saker som händer. Snacka skit om folk som är dumma. Vi kan ge goda råd åt varandra och efteråt känner vi oss som bättre människor.


Johan och jag, midsommar -07.
 Jag läste nyss ett grymt inlägg av Hannisen själv i hennes Blogg.
Hon är så fin och klok min vän. Ibland förbryllas jag av hennes ibland genomtänkta vardag och beslut och hennes sett att agera snabbt på både positiv och negativ kritik. Jag är inte alls på negativ kritik, iaf inte om det är personlig - för jag anser alldeles för ofta att jag inte har särskillt fel. Fast jag kan medge att jag har fel, men det finns alltid en förklaring. Och deet behöver det ju faktiskt inte finnas - det kan ju bara vara så ibland.

Därför är det bra att jag har Hannis, som kan lära mig att ge bättre motsvar, eller ngt till kritik.


Hanna och Jag, Lulekalaset -10
Nu ska jag packa ihop lite saker till min tillfälliga flytt på två dagar.
-e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar