måndag 20 december 2010

musikhjälpen.

Vart ska jag börja? Helgen har varit helt fantastisk!
I fredags tog jag min rally bil och tuffade ner mot Simontorp. Bilresan gick bra, fyllde på 4x2 liter spoliarvätska. Jag tror min bil läcker spolarvätska. ;) När jag landade här hemma kom Johan efter bara 10 minuter med sin bil och hämtade upp mig och så fortsatte vi till malmö. Vi pratade heeeeela vägen om allt möjligt. Mot slutet var väl inte ämnerna så himla givande och intelektuella men sjukt kul.

"-Skit i deee", "-Hur sakta kan man köra?" osv!

På lördagmorgonen så käkade vi lite frukost. Sen gjorde vi malmö stad. Jag köpte två klockor och Johan ett par skor. Vi såg Robyn i glasburen för musikhjälpen. Sjukt bra. Vi var på systemet och käkade mat. Gick hem igen och körde hans kusin till en fest. Vi kollade på Narnia, missade sista 10 minuterna. Körde till Konserten, hade glömt biljetterna, körde hem igen. Busskrock som vi missade, världens längsta kö till konserten. Världens mest avlånga lokal. GRYM ROBYN! alltså jääävlar. Henne måste jag se igen. Lätt. Hon får 4 av 5 Bananer, då hon slängde ut ett banan skal till publiken så blir det ju 4..

Vi åkte hem tidigt på söndagen. Flummade hela vägen. Åt kina puffar och brownie längd och drack cola. Ja Sockerintaget talar väl för sig ;D

TACK JOHAN! Detta gjorde vi bra!

Igår var jag hemma hos Anna kusin och käkade lasange och kollade på en grym film :) Anna brukar hata filmerna jag väljer, men denna fick 5 av 5 av henne. En 4a av mig ;P haha.

Nu ska jag iväg och rida, åka till siba och släppa ut en kissignödig micke ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar