onsdag 23 mars 2011

Jaktkväll på helgesbogymnasiet

Hej mitt i veckan!
Måndagen bjöd som sagt inte på någon skola men däremot blev det kalas för Kusin fredrik på kvällskvisten. Igår körde jag morfar till sommarstugan på öland. Efter det så svängde jag förbi Sara för att hänga en stund, gå en liten promenad med hundarna och inkassera mina blommor. Jag glömde mina blommor. Även om dom är sjukt fina, så är det viktigaste att jag var hos Sara :)

Jag sadlade sedan om om slängde mig på hästen som har stått i 4 dagar och ska skrittas i en vecka. Hon är ju pigg men de går alltid att förhandla sig till att hon ska hålla sig lugn. Det är blött i marken och ja, de blir en annan runda idag. och till sist som alltid på tisdagar så är det promenadsträning i stan med Olle på kvällen. Det gick bra, han höll sig hela rundan från att hälsa på en dobberman, men sen när vi var klara kunde han inte motstå. Han blev överlycklig. Jag somnade innan jag ens hann lägga huvudet på kudden.

Idag då, jo då blir det nu på morgonen ganska lugnt och sen en skrittrunda som sagt. Vid 4 tiden åker jag till Helgesbo på Jaktkväll.

Mina blommor. =D

"Kan du inte lägga dig ner och vara sådär söööt?" /sara

Olle i Saras Soffa.

1 kommentar: