tisdag 15 mars 2011

I think he took my soul

Ja, som ni kanske förstår så var jag skogshuggare igår. Det gick bra, jag har bara lite ris kvar i stonas hage, eller pappa kanske har lite kvar där. Men om jag känner honom rätt så kommer jag inte undan.

Nu har jag just släppt ut lite hästar, mockat, packat hö påsar och sopat och räfsat. Om någon timme eller så, så ska dom ha lunch och under tiden ska jag städa mitt rum och tvätta lite kläder. Ikväll tror jag det blir en runda med Olle på stan.




Jag gav Olle och Micke varsin toarulle med mat i för dom var jobbiga. Micke har nu paxat båda två så jag måste rädda en av dom till Olle. Bums tydligen säger han den där lilla skithunden :) Han har varit jätte duktig två nätter i rad och sovit heeela natten. Äntligen.

Nä, nu kallar tvätt och städ! tjing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar