måndag 28 mars 2011

come on!

it's been a whiiiiile.
Vi premiärade en utgång på en fredag. Jag ska säga er att jag var skeptisk. Jag var skeptisk till vilken målgrupp som sökte sig ut en fredag. Desto mer övertygad var jag över sällskapet. Åkte till tobbe på förfest, där han och hans polare var. Väl ute mötte vi upp hans vän Hanna. Dansade som vanligt sjukt mycket och hade en grym kväll! Om det var sällskapet eller fredagen vet jag inte. Men fler fredagar blir det. Det bästa av allt; de är bara lördag när man vaknar!

Helgen har annars varit sansad. Hade dressyrtävlingar igår. Efter det blev det valpkurs med Olle.

Veckan har börjat med ett möte på skolan med studidevägledaren. Jag ska på ett möte på onsdag hos Matte läraren. Jag måste börja nu på en gång, behöver läsa Matte c och den ska vara klar och godkänd innan mitten av Juni. Hejja!

Nu ska jag koka en kopp kaffe, slå en signal till min käraste Hedman och sen ska jag mocka och fodra djuren och träffa ica.

Jag längtar till helgen för då ska jag ha kalas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar