fredag 18 mars 2011

after a hurricane, comes a rainbow

Snö, det var precis det enda jag önskade mig dagen innan min födelsedag. Jag menar, så solen som ska skina i morgon har något att jobba med. Vore ju förargligt om Solen inte fick producera något blask.

Igår gjorde jag min förtjänt en vecka till här hemma. Jag städade hela undervåningen.Så nu är det rent och fint till födelsedagen.

Tove styrke sjunger i sin White light moment låt följande; Don't let the colours scare you, It's just a state of mind. -Jag menar vad vet hon om det? Hon borde väl inte veta nåt, jag vet inte ens. För känns det inte lite som att den meningen kommer från en hashhögperson? Annars en väldigt mysig låt. :)

Nu ska jag mocka och göra stallet redo inför kvällen baka en kaka ska jag nog göra också.
-e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar