onsdag 16 mars 2011

Idag har minsann varit en väldigt händelserik dag må jag säga. Började med en lång och fin frukost. Sen kom veterinären, vaccinerade lite, kollade lite, fixade och trixade lite. Inget sådär jätte märkvärdigt men en och en halvtimme senare var det dags för Lunch. Sen körde jag mamma upp till kontoret. 
Olle och Zeb!
  Och då dök Sara och hennes lilla krabat upp. Kalasfint! En liten promenad med våra monster och sen fika och bulle! Jag behövde lixom en anledning att tina lite bullar, fint var det.
Olle höll sig på stenarna för att hålla rätt höjd :P


Olle är ute och dansar.

Zeb fick spunk i den lilla snön som finns :)

Zeb, Sara och Olle.

Zeb.
Nu ikväll ska vi hämta halm åt Zaga som snart ska ha fölunge. Hon kan nog få när som helst egentligen med den är planerad till den 3e april. Hoppas de blir ett mörkbrunt sto!

Återkommer med en mer givande uppdatering i morgon, jag har en tanke jag måste ventilera. Känner bara att jag måste vänta och se om de känns som ni är redo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar