torsdag 29 juli 2010

OPEN HAPPINESS

HejHej!
Jag är ledsen över det otroligt trista inlägget sist. Man hade kunnat säga att jag var inne i en down perod - mestadels för att jag inte hade sovit så bra på flera nätter. Jag känner mig annars väldigt glad och positiv till livet. Igår var vi på afterwork. Vi landade i Trädgården som ligger under bron till skanstull. Ett väldigt härligt ställe. Det är utomhus, under en bro, med coola möbler, härlig musik och kanon trevligt sällskap. Jag köpte världensgodaste trädgårdsburgare för 99 kronor?! Priset kanske inte var att hurra för, men annars så var det bannemig värt varenda krona. Motsägelsefullt kanske.

Idag är det torsdag, och det är så mycket jag måste göra. Jag måste tvätta, diska, typ packa lite. För i morgon åker jag till Kalmar över helgen. Kanske ska köpa bil. Vet dock inte vad det blir för bil. Om det blir en bil.

Jag var innte på nelly häromdagen OCH GUD VAD MKT FINA KLÄDER DOM HADE... Jag vill bara klicka på KÖP. KÖP. KÖP. Men jag gjorde inte det. Och idag vill jag ha dom ännumer. Jag ska inte beställa. Jag ska ju till kreta snart.

Dagens låt - Open happiness - travis McCoy <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar