fredag 23 juli 2010

SHE GOT BOTH HANDS IN HER POCKET

HallåHallå.

Idag är det underbarafredag.
Igår var det supriseparty hos Kentakofot. Jätte trevligt. Eftersom jag jobbade rätt sent så var jag inte med på sjävlaste suprisen utan jag kom lite senare. Fick jätte god mat och rosévin.
Jag och madde flummade oss framför hennes mobilkamera. Sjöng fula låtar och lyssnade på bra musik. Innan sista bussen gick hem så sa vi hejdå till alla våra vänner och promenerade iväg, jag tyckte vi borde tagit en annan väg men icke. När vi stod där och väntade på bussen så skulle madde givetvis ragga lite på bilisterna. Så när bussen kom vinkade vi på den och den körde förbi oss. KUL. Madde och Chrille fick köra hem oss istället - haha. Idag hämtade jag ut mitt pass, och nu jobbar jag till 20. Sen vet jag inte vad som sker i denna värld.

-e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar