måndag 2 augusti 2010

YOU JUST MIGHT GET IT ALL

Helgen har varit helt sjukt bra. Jag och Julia tog Bussen ner till kalmar i fredags efter jobbet. Julia höll på att missa bussen, då hon hade köpt buss biljett för fel dag, men det gick ju ganska bra trots allt :) Min kusin hämtade oss i Kalmar och när vi kom hem fick vi mat och vin. På lördagen så var vi väldigt effektiva, vi åkte till öland och vände, och till kalmar för att kolla runt lite. Jätte mysigt :) Vi åkte sen på fölvisningen, som gick sådär får man väl säga. den gick lixom inte dåligt men man hade ju önskat fler poäng för vår lilla Quattro. På kvällen åkte vi till Krilles Kompis Linus och förfestade lite. Sen drog vi till Vallen. Sjukt rolig kväll faktiskt. Tack hjärtat. Och tack Peter som körde hem oss till våra Cyklar :) Söndag gjorde vi inte många knop, eller inte jag iaf. julia var ute och gick med Mamma på morgonen. Hah. <3 Framåt eftermiddagen så köpte jag en bil och drog hem till Stockholm igen :) Det blev en röd liten sötgurka. På onsdag ska jag och Hedman åka till Luleå och gå på Luleåkalaset. Så jävla kul!! vi kommer ääga och jag min finaste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar