måndag 19 juli 2010

LIVET

Är inte livet en fantastisk sak? Man får lixom göra vad fan man vill med det. Innan jag åkte hem från småland (som man säger här uppe) så sa jag till Kusin Anna att till hösten ska jag fan köra hårt. Ska lixom försöka komma tillbaka till det jag var. Jag har tjuvstartat. Så nu ska jag äta bra, träna lagom, göra det till en rolig grej. Och visst har jag hedman med mig. Nu när jag tjuvstartat så är det lixom lite okej att jag har lite semester kvar att kanske inte tänka på riktigt allt. Bara för att jag börjar med detta betyder det givetvis INTE att jag inte kommer festa, dricka öl och ha det sådär fantastiskt bra. Men bara vara lite mer varsam.

I helgen har jag och hedman varit sjukt effektiva. Vi partajade i fredags - skit bra.
På lördagen vaknade vi sjukt pigga, drack kaffe och chillade. Sen mötte vi upp Jenny och Åsa. Lekte med deras hundar. Testade starta Pelle med startkablar, det gick inte. Och jag var så less. Jag ville helt plötsligt inget annat än att han skulle starta. Jag var nära att åka hem och hänga på soffan resten av kvällen. Men icke, jag ringde pappa, frågade om det inte troligen var Batteriet. Och jodå. Så vi gick till q8, köpte ett batteri, BAR det tillbaka - stört tugnt. Och kopplade i detta nya batteri. Han startade!!! aaah! :D:D

På söndagen så var vi sådär rastlösa och kom överens om att vi målar om hannas hall vit. Så det gjorde vi. en bil tur till Kungsholmen och ut till rusta och tillbaka till lägenheten. Måla måla måla, ack så fint det blev :)

Idag var första dagen på jobbet, Känndes verkligen jätte bra att vara tillbaka :)

I morgon ska jag till flempan och fixa pass, sen börjar jag jobba vid två. Najs!

Hej roligare liv, Hej då onödiga liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar