tisdag 20 juli 2010

PASS, BILLÅN, JOBB

Tjenixen you there.

Idag har jag varit väldigt effektiv, började dagen med en Joggingtur och sen tog jag mig till flempan och fixade ett pass till mig så jag kan åka till Kreta den 14 aug <3

Efter det så hjälpte jag en tjej som tappat sin mobiltelefon - hon hittade den. Bra.

Tog mig till Länsförsäkringar och fixade mitt billån, så jag kan åka vart jag vill, när jag vill, hur jag vill. La även till min personalrabbat på hemförsäkringen så jag slipper betala 1,400 för hela året. Kommer en ny mysig faktura på 900 :) LIKE A LOT!

Nu har jag två timmar kvar på jobbet sen ska jag åka hem och äta upp min matlåda som jag glömde idag, med scampi, keso, ägg och sallad. I morgon börjar jag vid 10, innan det kanske jag ska motionera, eller om jag tar en vilodag kanske. Efter jobbet så åker jag till Ancor och titta på Dynamite Sky's spelning.

Dagens mat
Frukost - ägg, keso, gurka
Lunch - ceacarsallad
Middag - Sushi
Kvällsmat - Kvarglömd lunchlåda

Bra va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar