måndag 26 juli 2010

DOWN IN FUCKIN DARKNESS

Jag har tänkt att jag ska skriva något i flera dagar. Men jag har inte orkat. Och jag orkar inte idag heller. Jag skrev ett helt inlägg häromdagen men det var sjukt trist. Jag Vill bara sova en jävla natt utan att vakna på morgonen och hela sängen är upp och ner, ut och in, fram och bak. Hur som helst, Jag hade iaf en as bra helg, även att det inte känns som det just nu.

"Tiden, den går. Så mycket fortare än mig just nu. Jag börjar ångra att jag inte spenderade all den tiden med dig, Nu undrar jag varför jag höll allt detta inom mig, och jag börjar ångra att jag inte berättade allt för dig. Så om jag fortfarande inte har berättat, så gör jag det nu. 
Du kommer aldrig vara ensam. Från och med nu, om du någonsin känner för att släppa taget kommer jag aldrig låta dig göra det, du kommer aldrig att vara ensam. Jag kommer hålla om dig tills allt som skär inombords har släppt. Jag håller i dig så länge jag kan, med båda mina händer. Jag vet att jag inte behöver något annat än dig. När du har tappat hoppet, vet jag att du har lite kvar att ge. Vi ska se världen. Du kommer aldrig vara ensam. Du måste leva varje dag. Lev den som om det vore den sista! Tänk om i morgon inte kommer? Låt inte det hända. Detta kan vara din enda dag och du vet att den precis har börjat. Lev varje dag. Tiden den går, så mycket fortare än jag. Jag börjar ångra att jag inte sagt allt till dig. Men du kommer veta nu. Jag kommer alltid vara där, jag kommer inte missa en dag till."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar