torsdag 15 juli 2010

STOCKHOLM

Heej!

Nu är jag hemma i stan igen, skönt som fan!
Jag tänker att det kanske är lite tråkigt och berätta om allt jag gjort under semestern. Jag säger bara Jag älskar er alla så himla mycket. Ni är livet för mig. Jag har haft det kanon bra, har Solat en dag - vilket betyder att jag har haft fullt upp hela dagarna med hästar och vänner! :)

När jag landade här hemma så packade jag upp allt, på soffan. Haha. Åkte till hanna käkade världens godaste sallad och en glass. Saknat mitt hjärtegull jättegullemycket. Hon är så fin. Jag ska lura med henne hem någon helg tror jag, Så ska jag visa upp henne. Hon har även världensfinaste Hobbehubbetottellito typ. Hobbe heter han, och är en stört fin liten bebisvalp :)

Nej nu ska jag väl hoppa i säng så jag kommer upp i vettig tid i morgon.
Puss
-e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar