fredag 16 december 2011

TGiF

Idag när jag red tjuren så gick han som en klocka! Jag fick upp honom så sjukt bra i galoppen! Så jävla kul! I traven gick han bra, samlad trav mot passage gick mest bra, men ibland så strävade han emot lite och ställde sig. Men som Ann säger är det kanske lite det man får ta när man ökar pressen. Är hur som helst jätte nöjd med vår insats och värt jobb idag!

Dino var bättre än de andra dagarna. Igår var han mjuk och följsam men inte riktigt så spänstig som han kan vara, idag var vi rätt nära de där! Jag kunde plocka upp och lägga ner i samma steg iprincip och han var så med! Ann fick påminna om pauserna för jag var så uppe i jobbet och i hur bra det gick att jag inte ville sluta! :) skit kul! Ikväll gör jag stan!

Gud vad jag saknar pulsen! Sthlm i mitt <3 for real! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar