måndag 27 juni 2011

magneter - varandras motsatser.

Jag börjar jobba klockan 7 nästan varje dag. Vilket gör att jag måste gå upp halv 5, och att jag borde somnat för typ en stund sen för att vara människa. Men ola är ju på tv, då får man tänja gränserna, jag såg även att Joel kinnaman är efter. Blir nog en lång kväll.  Hur som helst, denna tisdagen var ett dåligt exempel. Jag brukar somna vid 9 tiden. För jag, till skillnad från typ alla mina vänner behöver sova, sova många timmar, men inte fler än 9, absolut inte färre än 6. Medans då mina nära kära, gärna nöjer sig med 6 timmar per natt. Är uppe sent och vakna tidigt. Inte lika tidigt som mig men nästan. Det verkar alltid som dom har så kul de där timmarna jag inte är vaken på kvällen. Mellan 9 och 12 lixom, de är då händer känns det som. Jag älskar att jag slutar tidigt på eftermiddagrna, och det gör mig inget att gå upp tidigt, men jag vill vara vaken lite till bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar