torsdag 9 juni 2011

all said and done..

JAG KLARADE MATTEN!! -om ni nu hade missat det. Så jävla fint! Jag är som en helt ny männsika, eller jag kan tycka det känns lite konstigt att inte öppna matteboken varje sekund man får över. Samtidigt är det ju väldigt skönt. Men de blir alltid ett konstigt tomrum när man är klar med någon som man kämpat hårt för under en tid. Först är det sådär super skönt och man vet inte vad man ska göra av sig själv, sen blir det tomt. Så nu måste jag på nästa projekt. Vad det blir återstår för oss alla att se..


Idag var jag och red Zar på morgonen, han gick faktiskt väldigt bra idag, var mjuk och följsam. Sträckte ut sitt lilla steg och kämpade på med ruggmusklerna väldigt bra. Han blev även väldigt trött och svettig i värmen. Ni vet sån där kvav åskvärme. Så efter ca 35 minuter gav jag mig, då var det skum under nosremmen, schabraket, tyglarna, benskydden och i alla veck på hästen man kan hitta. Jag ska dit och rida i morgon också. Det blir mitt på dagen vid 11 tiden typ. Jag jobbar i morgon på morgonen, 7-10. Sen ska jag rida då, och vid tre ska jag gå golfrundan. Jag är nervös. Jag ska inte ens spela, jag ska bara titta på. Undra vad man ska ha på sig? coola chinos och en schysst tröja och keps. Jag äger ingen keps. Måste låna en keps. Vem har en keps? - Ida.




-e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar