fredag 17 juni 2011

black lether-boots.

Välkommen lediga fredag. Jag började dagen med sovmorgon till halv 8. Så jävla skönt! Tog en talrik med a-fil och melon för att senare fortsätta ut till stallet. Jag och Caysa tog en ridtur i skogen, mysigt. När man rider i skogen ska det vara sådär kusligt, fuktigt och dimmigt lixom. Så var det idag. Tystnaden är så  total. Alternativ så ska solen skina och vara sådär fantiskt skogslivligt som det kan vara. Men idag var tystnaden total. Caysa var fin, vi skrittade en lång bit och joggade en stund bara. Va i grusgropen och skrittade upp för backarna ett par gånger, och hon var så duktig :)


Här är en bild på Ferdi, mamma som rider :)

Jag var och hämtade mitt betyg idag, åkte förbi mammas jobb och bad om en kopia och underskrifter av hennes kollegor. Jag älskar att vara på stan i ridkläder, folk håller lixom avståndet - haha! Nu ska jag äta lite mat igen, och sen åka till ridskolan och rida ferdi. Han flyttar hit på torsdag :) 

Vi har nytt staket vid stallet som pappa har bygt.
Nya stolpar blev det också :)

Dålig bild, men de är jätte fint :)
Ja, pappa har alltså snickrat ihop ett nytt staket. Huvudena har vi fått av Pia. Det är sjukt snyggt när man kör förbi :)

trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar