lördag 12 juni 2010

I'm all alone and I need you now.

Föreställer mig perfekta minnen. Sprider ut dom på golvet.
Sträcker mig efter telefonen. Jag kan inte motstå längre.
Jag undrar om jag någonsin finns i dina tankar?
Du finns ofta i mina tankar.
Klockan är kvart över ett, jag är ensam.
Jag sa att jag inte skulle ringa. Jag har förlorat kontrollen.
Jag vet inte vad jag ska göra utan dig. Jag behöver dig nu.
Ännu en shot, kan inte sluta titta på dörren.
Önskar att du gick in genom den som du brukade göra.
Och jag undrar om du någonsin tänker på mig?
Jag vet att jag tänker på dig.
Klockan är kvart över ett. Jag känner mig berusad.
Jag behöver dig nu.
Jag lovade att inte ringa men jag har förlorat kontrollen.
Jag behöver dig nu.
Jag vet inte hur man gör utan dig. Jag behöver dig.
Ja, jag känner mig hellre sårad än att inte känna någonting alls.
Klockan är kvart över ett.
Jag är ensam.
Jag behöver dig.
Jag sa att jag inte skulle ringa men jag är full och behöver dig nu.
Allt jag behöver är dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar