fredag 25 juni 2010

BUSSRESA!!

Hej och godmorgon:)
Jag är nu påväg hem till simontorp. Sitter på bussen och ser hur solen skiner utanför. Sjukt blå himmel idag. Om 1 och en halv timme är vi i ringarum. Då ska det fikas. Ska bli sjukt skönt att komma av bussen en stund då min närmsta medpassagerare är en bitter typ med dålig attityd. Inte för att jag särskilt ofta prata med den jag delar sätet med, men jag begär iaf att man ska ha en trevlig och vänlig uppsyn mot människor man inte känner. Men det kanske är för mycket begärt vad vet jag. Nog om surigheter.
Jag äter världens godaste cashewnötter - Nutisal jumbo size ;)
Jag har funderat lite över vilken konstig värld vi faktiskt lever i? Fördomar möter fördomar, öppenhet möts av bitter avundsjuka. Våld mot ynklighet, rädsla och besvikelse. Jaja, jag vet inte vart jag försöker komma men - trevlig midsommar alla mina små kycklingar! -e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar