lördag 9 mars 2013

Vilken dag!
Har första gången haft öppning stängning helt själv. Visst man har gjort de så många gånger tidigare (men bara en gång innan i denna butiken) men att göra det själv. Med ingen annan att fråga eller påminna en om saker. Det är en nervkittlande känsla, det bästa av allt är att det gick bra! Hela dagen rullade på fint!

Efter jobbet slukade jag lite käk och så åkte jag och Henry för att kolla in j20 matchen. Tyvärr blev det en snöplig förlust för Nybrokillarna med 1-2 i förlängningen. Nu har jag landat i soffan och längtar tills det blir kväll så vi kan åka hem till mamma och pappa på middag!

Det är fullt hus hemma och dessutom bjuder hon på hästfilé. Det var länge sen jag åt det så det ser jag fram emot! Nu i dessa hästtider ;P
Jag längtar även till ett gott glas rött vin! Alltså så sjukt mycket! Ja livets dryck är inte att leka med.

Nu startar vi nästa hockeymatch här hemma och sen drar vi!

Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar