lördag 30 mars 2013

Ridningen igår gick väldigt bra, Brownie och jag visade oss från en bra sida ;) nä men det gick som förväntat, och framförallt så släppte nervositeten rätt fort. Det är så konstigt att man blir så nervös över en sån sak.

Mamma har bjudit hem oss idag på middag, det enda jag vet är att det blir helgrillad fläskfilé. Och att badtunnan är varm!! :D det ska bli sååå skönt!

Jag utlovade väl även att jag skulle berätta vad jag pysslat med den senaste veckan, jag försöker gå ner i vikt. Framförallt de kilona som jag har gått upp efter skadan. Så jag tränar, äter bra och dricker inget vin. (Förutom ikväll) för då ska jag äta maten som bjuds och dricka vin såklart!

Nåväl nog om det. Ska dricka kaffe, måla naglarna och göra mig fin till ikväll :D

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar