måndag 4 mars 2013

Dagen fortsätter i gårdagens anda. Jag har läst alla tidningar som legat och väntat på att jag ska öppna dem. Elle skickade 4 tidningar denna månaden - mycket bra mode information!

Bombarjackan är ett måste och jag måste säga att jag är glad över det! Har en som hänger hos mamma och pappa och samlar damm plus att jag såg en skitsnygg hos Jessica i fredags. Shoppaaa!

Jag måste ta en dusch, dricka en kopp te och se över mina skoluppgifter som snart samlas på hög.

Ja det är väl det som står på agendan. Helst av allt vill jag bara äta glass och choklad och dricka cola. Halvligga här under täcket framför tvn och längtar till någon kommer hem till mig. Tex min sambo kanske. Men det finns inget av det ovannämnda i några gömmor här hemma så jag får nöja mig med te och knäckebröd. Sjukt ocharmerande just nu känner jag. Jag vill köpa nya löparskor och ut och springa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar