söndag 24 mars 2013

Igår blev det mycket diskussioner om träning. Jag behövde kanske en sån kväll. Jag har varit sjuk och hängig i flera veckor och därför har jag valt att inte träna på gymmet något, utan lagt den energin jag har på stallet. Nu är det back to work och jag och min pt ska köra igång igen!

Så efter gymmet blir det stallet och ikväll ska vi käka finmiddag här hemma och bara ha det mysigt!

Henry och jag har snart varit ett par i ett år och mycket har hänt under året. Jag har nog genomgått min största kris ever, under tiden jag var väldigt dålig i ryggen. Min familj har fått genomgå stora kriser och jag har varit tvungen att vara väldigt kritisk till mina vänskaper runt om. Det har genomgående varit mycket snack och lite verkstad. Och om Sara Björnemark läser den här bloggen så är hon en av de få som får mig att släppa garden! :)

Henry har och är ett fantastiskt stöd hela tiden och han får mig att vara sådär sprudlande! Jag hoppas han känner att han får så mycket kärlek av mig!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar