fredag 15 mars 2013

I morgon är den efterlängtade hingstvisningen på Tullstorp dressage stable. De kommer att visa de hingstar de har i bruk under 2013. Och det är framförallt nykomlingarna som lockar i år! Både Negro och Snap Shot har jag spanat in som förhandsfavoriter :) För alla er som inte har möjlighet att åka på denna visning så rekommenderar jag deras webbtv! www.tullstorp.nu för mer information!

I morgon ska ni få er en uppdatering om hur dagen varit, de utlovar rundvandring och öppet hus också!

Ikväll ska jag och min förkylning ta oss ett glas vin, käka torsk och potatismos. Jag hoppas att Henry har något gott med sig hem när han har slutat! vad som helst egentligen ;)

Jag har börjat flytta runt på min inredning här hemma, inga stora ändringar men mina ljuslyktor får flytta runt lite. Jag behöver hitta en ny harmoni och känna mig nöjd med placeringen på dem. Just nu känner jag mig nöjd med förändringen som pågår om jag säger så. Jag tror det är viktigt med förändring och nytänkande. Jag är typ föreståndaren för det. Jag älskar nya saker och ändring!

Dessutom så ska jag ha kalas på tisdag, eftersom jag fyller år! DET BÄSTA SOM HÄNDER VARJE ÅR. Jag vet inte om jag ska ha tårta och kakor och bullar och sånt. Eller om jag ska skippa tårtan och köra med typ kladdiskaka och kanske någon enstaka kaka. Alltså vem försöker jag lura? jag kommer ha allt på min födelsedag! Glass, tårta, kaka, bullar you name it. yää!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar