torsdag 14 februari 2013

Världens sämsta bloggare här!

Kalaset i lördags var hur bra som helst! Alla hade trevligt! Blev mätta och drack gott vin! Vid 12 snåret var det tomt på folk och jag och Henry tog Olle på en sen kvällspromenad och sen somnade jag gott i sängen!

Skolan är under kontroll. Ska börja två större projekt nu, göra en hemsida och redigera bilder. Jobbet går bra, det är roligt att vara i Nybro-butiken!! Jag trivs som fisken i vattnet faktiskt! Trevligt folk och roliga arbetskamrater! Så jag ser fram emot en jobbhelg!

Henry och jag firar vår första alla hjärtans dag tillsammans idag. Han har varit på jobbet hela dagen och kommer hem om en timme typ. Romantiskt va ;) Trisan var här en stund och åt bakelse med mig iaf. Det var himla mysigt iaf! :D

Nästa vecka är det "lov". Jag kommer vara ledig från lektioner men tänkte jag skulle försöka bli klar med hemsidan så jag kan fokusera på lite annat :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar