måndag 4 februari 2013

Buhu stackars mig! Igår råkade jag knäcka till ryggen så jag hade jätteont innan jag och la mig. Idag på gymmet körde jag sista maskinen och fick sprängande huvudvärk! Viiiidrig huvudvärk, ni vet sådan som man bara vill ducka från sitt huvud. Så jag som tänkte köra lite fria vikter efter det, fick istället sätta mig ner och vila innan jag kunde åka hem.

Som tur var så kunde mamma köra hem mig så Henry kunde träna klart. Nu har jag smort in nacken och ryggen med heat lotion så gott jag kunde själv. Och nu sitter jag här i soffan och kollar på familjen annorlunda. Jag ska inte ha så många barn. Jag vet inte ens varför jag kollar på det, blir vara störd. Borde läsa istället.

Åh vad jag längtar till Henry kommer hem! Så någon kan tycka synd om mig! :) haha

Puss
-e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar