onsdag 20 februari 2013

Nu är det sportlovsvecka och jag har inte fått nåt av det som jag borde ha fått gjort denna veckan. Typ göra klart två tentor som ska in om några veckor. Men jag har väl gjort lite annat. I måndags var jag iofs mest ledig och var med min sambo.

Igår däremot var jag och mamma på sjukan. Jag skulle röntgas och få genomgå en liten genomgång av min några år för gamla rygg! Det såg rätt bra ut, bröstryggen har en tydligare S-kurva och det är vanligt när man har den typen av skada som mig. Det är det som har orsakat lite smärta i bröstryggen. Det kommer att justeras nu med sjukgymnastik och man räknar med att det kommer återgå helt!
Jag har även fått berättat för mig att om jag har ont, måste jag vila. Punkt!

Idag skulle jag hängt med Ami men det blev ändrade planer då mamma var tvungen att åka till Sthlm och hämta en valpis som mamma och pappa bestämde sig för att ta härom veckan. Sissi ska den heta tydligen :P och pga vädret så hänger jag med mamma dit!

Just nu är vi i Oskarshamn och går genom villkorsändringar.


Hörs!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar