tisdag 5 februari 2013

Som ni kan ana så är det lite bättre idag! Pluggat större delen av förmiddagen och vid 2 -ish åkte jag ut till stallet ett par timmar och tanken var att jag skulle göra en uppgift till innan jag gav upp skolan för dagen men jag skippade det. Jag gick ut med hunden, läste ett par sidor och så har jag kollat på ett avsnitt PB. Lovade att kolla på två men jag har bara kollat på ett. För sen lagade jag stroganoff - sjukt gott! Jag älskar stroganoff och falukorv över huvudtaget.

Vi har köpt bil! Haha, ja vi har köpt mammas och pappas Volvo! Ett jäkla kap! :)

En annan liten rolig detalj; läraren dundrar in i lektionssalen och säger åt klassens pratmakarn att knipa igen sedan berättar han vänligt att han har bytt stil och nu jävlar är det slut flamsat. Jag sitter som vanligt längst fram och ful-ler större än vanligt och så brister det för honom. Han börjar skratta och då var jag tvungen att fråga om han fyller år snart och genomgår någon slags kris med tanke på denna ändring. Nej svarar han vänligt. Lite senare frågar han om jag genomgår någon kris eftersom jag bara väljer rosa och lila som kreativa färger att förvandla bilderna med... Ptja möjligt ;P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar