söndag 17 februari 2013

Igårkväll var jag sådär trött som jag oftast lyckas bli! Jag bestämde mig för sovmorgon till och med! Satte klockan på 9, mänskligt men inte supersent ens för mig! 06.30 slår jag upp ögonen och jag verkar inte kunna somna om. Så nu har jag gett upp det.

Jag lovade berätta om filmen igår; det är Henrys polare som har gjort en kortfilm som heter kluvet psyke. Och om jag nu ska recensera filmen på något sätt kommer det här. Grabbarna har under 25 minuter lyckas få en gripande handling där man får det bästa ur en film. Man Tro sig veta allt om nästa scen men så visar det sig gång på gång att man visste så lite. Det tycker jag är imponerande i en kortfilm. Att en enda handling kan vara spännande! Så all lycka med filmen grabbar!

Efter bion igår åkte vi hem till mamma och pappa och åt lite mat! De bjöds på kycklingwraps :) som vanligt väldigt trevligt och så! Puss på er!

Nu ska jag studsa upp ur sängen ta på mig lite trasor och rasta hunden (som också är av den morgonpigga varianten) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar