fredag 4 januari 2013

Nu intar jag soffläge med min matta kropp! Ridningen idag på morgonen gick bra! Det som vi kämpar med framåtbjudning och känslighet. Det går bättre och bättre för varje dag. Det är svårt de där, känslighet för skänkel och lätt i handen men ändå ett stadigt stöd.. Hon är känslig för handen, den betyder stopp väldigt mycket! Men de går framåt! :)

Sen var jag stallvakt, hon har varit lite sprungig och orolig i hagen, och så blir hon svettig och så kliar de och då ska hon rulla sig, ja ni vet rutinen. Så då måste man ta in henne så hon får vila, men idag har hon varit ute hela dagen, lugn och fin! :)

Nu i efm så var Mamma och jag på gymet. Roligt att ha någon med sig dit även om man gör allt i sin egen takt osv! Och nu då, efter promenaden med Olle så ligger jag här på soffan i favorithörnan och önskar mig en chokladbit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar