söndag 13 januari 2013

Förutom att jag halkade ner för trappan här hemma och slog i min vänstra skinka som fan och att jag igår snubblade och bröt en tå så är det himla bra med min slitna kropp och knopp ;)

I fredags hade vi som sagt besök och åt god middag, igår var det avslutningsfest för Emil som ska flytta tillbaka till Sthlm. Trevligt med fest med kollegorna och god tapas bjöds de på!

På förmiddagen igår så red jag Brownie i snön hemma, jobbigt sa hon. Kul sa jag. Jag älskar att rida i snön! Det har inte gått en enda vinter utan att jag har tvångsridiit på någon stackars åker med någon stackars häst! De flesta gör de för att ha lite kul, jag gör de för att träna hårdare :P

Idag åkte mamma och jag till ridhuset med båda två för första gången. De skötte sig exemplariskt och det känns så himla skönt! Man sparar så mycket tid och energi om man kan köra båda hästarna, och så gör ju mamma och jag Allt tillsammans. Typ.

Och så har Brownie fått ny frila :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar