onsdag 2 januari 2013

Då var det onsdag-mitt-i-veckan-kväll. Eftersom kvantum var stängt igår vid 7 tiden när min man skulle handla hambugerbröd och blandfärs så fick det bli hamburgare idag istället! Inte mig emot, jag älskar hemgjorda hamburgare. Vi är rätt duktiga på att göra det mesta själv här hemma, det enda hel och halvfabrikatet som finns är kycklingkebab och nuggets.

Jag lyssnar på en spellista som heter Hits just nu, den är värdelös faktiskt. De har spelats en bra låt på en timme typ. Jag borde nog byta.. men jag gillar inga spellistor just nu känner jag. Det enda braiga i musikväg som händer just nu är att NRJ har börjat spela i Kalmar igen! Så nu har jag två bra radiokanaler i alla fall - rock klassiker och NRJ då.

Har varit hos Ann hela förmiddagen idag och jobbat i stallet. Jag gillar att jobba med Ann, raka rör och hårda puckar. Hästarna skötte sig bra och jag överlevde i leran :) I eftermiddag nu har jag putsat på min egna häst och i morgon ska det ridas! Nu väntar jag mest, väntar på att Henry ska komma hem så vi kan äta.

Puss.

Brownie äter kvällsmat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar