måndag 21 januari 2013

För någon dag sen klickade jag hem lite böcker, det mesta var såklart skolböcker och så passade jag på att köpa en födelsedagspresent till mannen och dessutom en baka bröd bok. Det är den sistnämnda boken vi ska tala om, jag köpte den mest för skojs skull för den heter "Bröd Glädje, en annorlunda receptbok för alla som bryr sig" Ja tänkte jag, konstiga recept är min grej och bröd måste man ju baka någon gång i livet. Slår upp en slumpvald sida i boken och där är han på bild, min religion lärare från Gymnasiet, Jesper. Vad tusan gör han i en bakbok? Läste lite snabbt och han förklarar det med att hans elever är kockar och bagare så hans intresse har ökat mer och mer med åren. Och så är det ett recept på ett tomat och fetaost bröd. Låter kanongott!

Förutom det så har jag varit på min första lektion i webbutveckling idag, jag tror jag kommer gilla det. Högt tempo med många koder - det är jag de...... Läraren är iaf rolig, det är ju bra det eftersom jag ska ha honom i hälsa också.

och så har prinsessan fått nya fötter som vi säger, hon har alltså fått nya skor. Hon var kanonduktig och stod stilla hela tiden och jag tror hon blev nöjd med sina nya platådojjor.
Trisan var här nyss, hon är ute och jobbar så hon stannade för en liten kopp kaffe och nu så ska jag slurpa i mig lite mat och åka och träna med mami.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar