lördag 22 december 2012

Vilken dag! Har jobbat idag och vi hade dörrvakter och kön sträckte sig ut till parkeringen (det vet jag inte om de är sant men man såg inte utgången från gallerian) men de har ändå gått bra, de flesta har tagit livet med ro, man får lixom skylla sig lite själv om man ska handla dagen innan lååååånghelg!

Nu har jag legat på soffan sen jag kom hem och ska inte göra mycket mer idag ska jag säga er! Har öppnat lite julklappar ;) från mina arbetsplatser! En karaff, en ljusbricka, en myspläd och ljuslyktor! :)

I morgon är det julvaka hos mamma och pappa. Granen ska kläs och glögg ska drickas och tomtar ska placeras! :) min favorit kväll på hela julen! Okomplicerat och mysigt!

Nähe, nu ryker sminket och på med onepiecen och kvällen kan komma!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar