torsdag 20 december 2012

första gången som du är hopplöst kär

Jag har färgat håret rött! Jag som alltid har sagt det inte är en färg för mig. och att man ser lite flummig ut i knallrött hår har alltså valt att lägga denna färg i håret. Det är snyggt! Jag trivs bra i de! Fler borde våga bära sitt hår som ett klädesplagg, eller ja typ. Man blir inspirerad av att ha coola färger och frisyrer som man kan fixa med! det blir lixom aldrig de där "åh mitt hår är så tråkigt, jag vet inte vad jag ska göra med det" och så går man och slingar det och klipper topparna och tror att de är lösningen? Aa, en olöst gåta för mig iaf.

I eftermiddag har mamma och jag varit i kalmar. Hämtat en kvittokopia på en dator, hämtat en dator, köpt färg till stallet och så julklappar också såklart. Så nu har jag pusslat ihop en julklapp som är till mormor och morfar. Morfar fick en digital fotoram av oss i födelsedagspresent så nu har jag gjort ett nytt bildspel med bara mig i -haha- Från alla mina resor och bal och student och så. Hoppas han blir glad! och så lagar jag mat och hunden är också hungrig..

En tröja jag borde köpt i Italien 08. 

Påväg till Frankrike 07 :) 

Praktik i England 06
Så nu väntar jag på att Henry ska komma hem från jobbet så jag vet om det blir gymmet eller chill ikväll. Jag gör de som de bjuds på. Har lixom inte så mycket egen vilja idag. Mamma ringde och frågade om jag skulle med till bolaget -javisst sa jag och så frågade hon vad jag skulle handla - inget sa jag :P så då fick jag inte följa med. haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar