måndag 3 december 2012

Förr i tiden, för cirka ett år sedan drömde jag väldigt mycket. Om allt och inget, men nu under året har jag inte drömt så mycket, drömde för någon vecka sedan att jag rymde från ett fängelse, as jobbigt! Väldigt påfrestande känsla vaknade av känslan att jag drömde en mardröm.. Och så inatt, ja vart ska jag börja? Jag var en riktig supersar men så gick jag i skolan också.. Och en dag efter skolan så skulle jag på intervju och jag var tvuuuuungeb att ha mina svarta läggnings, tyckte jag.

Så inatt har jag ägnat tankarna åt att leta igenom alla mina lådor och garderober efter Dom där svarta läggningsarna, kan ju passa på att meddela att jag har inte aning om vart dom är, på riktigt! :)

Jag är helt slut! Hatar när jag drömmer så tydliga drömmar! Hela dagen blir typ förstörd..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar