fredag 21 december 2012

Klockan har just passerat 10,00 och jag har redan hunnit handla åt mig och varit med mamma och handlat till julafton. Betalat alla härliga räkningar och varit ute och gått med hunden. Jag ska faktiskt gå ner på stan och köpa en enda sista julklapp och hundmat. Sen ska jag vara klar minsann!

Igår fick jag ett sms av två gamla klasskamrater från låg och mellanstadiet. Jag älskar sånt, jätte roligt att få överasskningar och det bästa av allt är när de innehåller umgänge och roligheter! Dom var på jakt efter en tjejkväll antingen på lördag eller på onsdag, jag kan ju såklart båda dagarna och inväntar besked om när det blir! Jag ska lägga upp en bild på mitt röda hår men måste göra det ifrån mobilen så det får blir ett inlägg efter här.

Det blev såklart gymmet igår ni som inte kunde lista ut de. Varför skulle min sambo inte träna? hur tänkte jag ens? jaja, det gick bra iaf. Kanske får ta mig en liten tur dit idag med. Köra ett kondispass. Vi får se, ska jobba i morgon. För första gången på mycket länge. Jag är nervös. Det kommer gå bra, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar