lördag 15 december 2012

Då var det lördag förmiddag och snön som faller utanför mitt köksfönster innehåller ingen glamor alls. Den är tung och blöt men jag värmer mig med en kopp kaffe.. Snön stoppar inte min familj minsann. Jag och mamma har varit i ridhuset och jag har ridit Caysa, hon är jätte fin nu! Lätt att hålla rak och har ett genuint driv framåt, vilket gör alla skolor mycket enklare att träna! Skit kul för lilla mamsen! Hårt arbete lönar sig alltid.

Sitter och kikar på en massa inredningssidor. Det finns så mycket fint som man skulle vilja ha! Lägger in lite bilder här nedanför på saker ni kan köpa i julklapp till mig om ni vill.

Jag har egentligen inte tid att sitta här, måste plocka ordning på allt i huset och sen in i duschen och packa lilla väskan för i eftermiddag åker jag och Mamma och Linda till stockholm. Vi ska på Stockholm Hundmässa i morgon, http://www.skk.se/utstallning/stockholm-hundmassa/ . Så ikväll ska vi käka gott så. Vi kommer att övernatta på http://www.hogdalensgard.se/ där vår ena avkomma e Quaterback ua Beachboy står. Han är tre år nu och visas som hingst - jätte roligt!! :)

Trevlig helg på er!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar