tisdag 13 november 2012

ptja, en klasskamrat sa en väldigt klok sak. Hon är några år äldre och visare. "Man kan inte ha vänner som bara avbokar hela tiden, dom kan inte vara de bästa vännerna man har" Och jag kan inte annat än att hålla med. Jag orkar inte lägga energi på människor som inte orkar lägga energi på mig helt enkelt. Jag ska sluta med det. Jag orkar inte längre. Jag har mycket att göra varje dag, det är så jag är van att leva. Man ska fylla sina dagar med sådant man blir glad av och sådant man måste göra.

Nu ska jag bli vuxen i mina beslut om min omgivning. Nog om det.

Pappa har köpt en häst. En fölunge efter Ampere ua first wish om jag inte minns fel. Den kommer i morgon! ska blir jätte kul! Den är brun med stjärna, men ja bilder kan jag ordna fram när den kommer :) I morgon fyller världens bästa tränare år, så nu ska jag försöka fixa fram en tårta och sen ska jag plugga.

Ska skriva ett arbete om svergies ekonomiska utveckling under 1800 talet. Ett spännande ämne enligt mig själv, men stort! Jag vet inte vilken riktining jag vill att rapporten ska ha, jag vet inte vilken vinkel jag ska styrka och vilken jag ska måla undan.. bluh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar