torsdag 29 november 2012

Jag hade ett breake på någon dag där jag helt aldrig mer Hade velat göra något annat än att ligga i sängen och bara ligga där. Nu känns livet lite lättare!

Har Skolan under kontroll, har jobbet under kontroll, har gymmet under kontroll men på hyllan till i morgon! Och hunden sköter sig och sambon sköter sig. Så egentligen, varför stressar jag upp mig hela tiden? Vill vara med på allt, hjälpa alla jag kan med allt, och hinna allt Jag har åtagit mig på mest effektiva sätt!! :) inspirerande oftast, slitsamt då och då.

Ikväll har jag varit hemma hos mamma och pappa och målat stallet, det ser rosa ut just nu men de blir brunt när de har torkat har vi märkt (de ska bli brunt) ;P

Nu ligger jag på soffan under filten med alla mina ljus tända och väntar på att Henry ska komma hem från jobbet :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar