fredag 16 november 2012

Igår hade jag verkligen en bra dag! Ber om ursäkt för det! Idag känns de bättre även om jag fortfarande inte har börjat med arbetet som ska in idag.. Jag gör de sen. Kom just hem från gymmet. Det går bra där, mindre bra med kosten kan man säga. Men det kommer! Ska faktiskt laga mat nu. Kyckling, ris, grönsaker och ja det är vad de blir till middag/lunch allt i ett!

I morgon ska jag till Stickan och Trisan och hänga lite. Sen ska jag nog inte göra så mycket viktiga saker. Och på söndag är det tävling. Mamma, Trisan och Ann X2 är de som ska tävlas! Kommer bli en kanonkul dag tror jag! Ska äta kebab med mamma och pappa på kvällsingen sen, det bestämde jag och pappa förra veckan.

Vi har kommit in i en dålig takt med allt handlande nu. Idag skulle jag behövt handla men jag skiter i de. Det är inte värt de! Jag blir bara arg och sur.

Nej nu är de dags att börja med alla mina bestyr så jag blir klar någon gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar