fredag 9 november 2012

Jag måste bara få säga det här.

Jag brukar inte handla på fredagar. Framför allt inte på fredag eftermiddag. Alla har en tendens att vara tvungna att handla då. Folk har tunnelseende och tänker bara på sig själva. ENDAST!

Men så idag var jag tvungen att handla, så jag tänkte att jag åker dit tidigt och det gjorde jag. Men det var lika vidrigt då. Jag då som hade brådis (som vanligt) hade inte tid att stå bakom folk och vänta för att få komma fram när dom enkelt kan stiga åt sidan så jag kommer förbi. Nej då, då ska man bara och sen fortsätta seggå framför en. På vissa ställen i butiken är de rätt trångt så jag brukar ställa vagnen "utanför", alla tänker inte så. Utan då ska man trängas och ursäkta sig för att dom kör på en!!

Jag hatar folk som handlar på fredagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar