söndag 25 november 2012

Föreläsningen i torsdag var kanonbra som vanligt när Moa är i stan! :) hon pratade om hur varje hund man parar måste komplettera varandra men man kan ändå inte ta för givet att "det är det bästa från två världar hamnar i en hund" och de har hon ju rätt i. Jag tycker att varje föreläsning kan ha sin charm och denna var inget undantag..

I fredags käkade jag och Henry middag här hemma och pratade om livet och dess härligheter! :) mysigt faktiskt, länge sen vi hade tid för en sån här kväll! :)

Igår var vi på namngivning för min kusins lilla dotter. Hon ska få heta Alva Birgitta Axelsson. God mat och massa fika såklart! Sen hade jag och mamma myskväll hemma! De var länge sen! :) härligt! Vi åt kebab och kollade på så mycket bättre!

Idag hade jag möte med säljarna! Kom hem här för en stund sen och ätit lite:) nu tror jag de få bli chill i soffan och tv!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar