måndag 18 april 2011

Mitt liv må vara ett ganska enformigt, och min blogg må vara ganska tråkig att läsa. Jag har inte skrivit nåt av värde på väldigt länge och det är samma visa varje gång. Jag är medveten om det. Ni borde också veta att de är ibland svårt att veta vad ni egentligen vill ha. Jag har förlorat jätte många läsare, tråkigt för jag gillar er.


Mina största planer just nu är Matten (såklart), Fotboll på onsdag och framförallt är tobias hemma igen, om så bara för någon dag eller så. På torsdag till lördag ska jag vara hundvakt åt Sara, och på söndag ska jag åka till Tyskland. Jag ska jobba på världscupsfinalen i dressyr, hoppning och körning. Kommer hem den 3e maj.

I lördags var jag med Nathalie hela dagen. Vi gjorde egentligen inget speciellt, men vi tog oss en lite trip ut på kalmars skogsvägar genom förlösa och melby. Vi fann vårt påskris och hade sjukt kul!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar