onsdag 6 april 2011

Jag ber om ursäkt, men ni vet hur det är. När man inte ens har tid att starta datorn. Nu har jag tid, och jag tar en minut eller två till att skriva ner nåt väl genomtänkt.

Lördagen var grym. Jag hade en kanonkväll och jag hoppas att alla ni andra också hade det! Jag niger och tackar för mig!

Annars rullar det mesta på som vanligt, valpkurser, matte och lite hästar på det. Sara hjälper mig med matten, och jag kommer troligen snart bosätta mig där för att leva med Matten, jag måste bli ett med siffrorna.

Nu till det bästa på alldeles för länge, i morgon åker jag tiiiill Luuuuuleeåå och framförallt till Hanna! Det kommer välbehövligt. Jag saknar Henne. Mer än vad jag kan erkänna för mig själv och er alla andra tror jag, för mitt egetbästa lixom.

Nu ska jag dra på mig ett par slitna jeans och vandra med en häst och sen ska mamma träna för stigis. Tjing.


Festförberedelser.

Nu var vi redo för att välkomna folket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar