fredag 15 april 2011

im ready to go, lead me into the light

Ikväll har Elin F, bjudit ut mig på middag. Jag undrar vart vi ska gå, och inte minst det ska bli så kul att träffa henne igen! Var allt för länge sen.

Och för er som inte vet vem Elin är, så är hon inte bara min veterinärs dotter utan det började tidigare än så. Vi har tävlat dressyr i samma lag i så många år att jag inte ens kan minnas när första året var. Vi har gjort många galenskaper tillsammans på de där hästryggarna och på senare år även i högklackat på sena nätter. Elin är ett lyckopiller, det är praktiskt omöjligt att titta på henne och försöka att inte le. Hon är sådär sprudlande hela tiden. Så ja, jag ser sjukt mycket fram emot att få träffa henne ikväll!

"infect me with your love, and fill me with your poison"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar